We wtorek 2. kwietnia 2019 roku, w doskonałych humorach i ciekawi nowych przygód, wyruszyliśmy w kierunku Karpacza. Po drodze odwiedziliśmy Centrum Nauki i Sztuki Stara Kopalnia w Wałbrzychu, gdzie zapoznaliśmy się z tajnikami pracy górnika. Po kopalni oprowadzał nas przewodnik, który przepracował 25 lat pod ziemią. Opowiadał nam bardzo ciekawe historie, a nawet pokazał w podziemnych korytarzach gdzie jest schowany Złoty Pociąg!

Kolejnego dnia zwiedziliśmy słynny kościół Wang, a następnie pojechaliśmy na sesję fotograficzną pod Dziki Wodospad. W planie naszego wyjazdu nie mogło oczywiście zabraknąć Muzeum Klocków Lego, gdzie wszyscy na nowo mogliśmy poczuć się dziećmi. Rozpierała nas energia i wcale nie zmęczeni pojechaliśmy do Parku Miniatur Zabytków Dolnego Śląska zobaczyć z bliska pięknie odwzorowane pałace, zamki i bazyliki. Nie zabrakło również czasu na pyszną kawę i rurkę z kremem.

W trzecim dniu musiał odbyć się obowiązkowy punkt wycieczki, czyli zakup pamiątek. Gdy już wszystkie dziewczyny skończyły zakupowe szaleństwo, udaliśmy się w kierunku Czech. W Harrachovie podziwialiśmy skocznię Mamucią K-185 oraz zmierzaliśmy w kierunku wodospadu Mumlava, jednak oblodzone ścieżki w lesie nie pozwoliły nam dotrzeć do celu. Potem mogliśmy wygrzewać się w promieniach słońca i zajadać czeskie specjały.

W piątek pożegnaliśmy się z górami i pojechaliśmy do wrocławskiego ZOO, aby
w Afrykarium spotkać wielkiego żółwia, płaszczki, nosorożce, rekiny, pingwiny i inne dzikie zwierzęta. W krótkim czasie znaleźliśmy się nad Morzem Czerwonym, we Wschodniej Afryce, przy Kanale Mozambickim i w dżungli nad rzeką Kongo.

Czas wycieczki dobiegł końca, ale wspaniałe wspomnienia, niezapomniane górskie widoki oraz przeżyte przygody pozostaną z nami na długo.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć:

Galeria 1

Galeria 2

1 procent

Wsparcie mieszkańców

Informacje do PIT-u /nazwa OPP:STOWARZYSZENIE MŁODYCH WIELKOPOLAN, numer KRS: 0000055717. W części INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE CEL SZCZEGÓŁOWY 1% należy wpisać: DPS MIELŻYN / Bóg zapłać!