Osiemnaście naszych podopiecznych wraz z opiekunkami w poniedziałek 8. października 2018 roku wyjechało na czterodniową wycieczkę.

Pierwszym punktem w planie był Zamek Książ – trzeci co do wielkości w Polsce. Zwiedziliśmy imponujące komnaty i przepiękne tarasy. Później udaliśmy się do Palmiarni, gdzie mogliśmy podziwiać różnorodną roślinność.

Drugi dzień zaczęliśmy od Błędnych Skał. Początkowo przerażeni wąskimi szczelinami, przeszliśmy całą trasę – dumni, że daliśmy radę!!! (bo jak nie my to kto :D)

Potem przyszedł czas na powrót do dzieciństwa – w Muzeum Zabawek, wśród misternie wykonanych przedmiotów sprzed lat mogliśmy powspominać beztroskie czasy. Warsztaty zabawkarskie zaowocowały w stworzenie przez nas pięknych zabawek – dzięciołków. Każdy mógł samodzielnie i według własnego pomysłu wykonać zabawkę. Popołudnie wykorzystaliśmy na relaks w Aquaparku oraz przy szarlotce z lodami.

Trzeci dzień to podbój Europy – wyruszyliśmy do stolicy Czech. Zwiedzanie Pragi rozpoczęliśmy od zamku w Hradczanach. Byliśmy również świadkami uroczystej zmiany warty. Nie mogliśmy oczywiście pominąć słynnego Mostu Karola oraz Katedry św. Wita, która zrobiła na nas ogromne wrażenie.

W ostatni dzień , po spakowaniu walizek, pożegnaliśmy Kudowę i pojechaliśmy do Wrocławia. W Kolejkowie mogliśmy zobaczyć największą w Polsce makietę kolejową, z jeżdżącymi miniaturowymi pociągami i samochodami. Przedstawione tu zostały autentyczne budowle
z terenu Śląska i Dolnego Śląska. Nie mogło nas również zabraknąć na Sky Tower - najwyższym budynku w Polsce. Zza szyb mogliśmy podziwiać panoramę miasta krasnali.

W czasie wyjazdu zwiedziliśmy dużo ciekawych miejsc. Dopisywała nam nie tylko przepiękna pogoda, ale również mnóstwo sił i wspaniały humor :D

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć:

Kudowa Zdrój 1/3

Kudowa Zdrój 2/3

Kudowa Zdrój 3/3

1 procent

Wsparcie mieszkańców

Informacje do PIT-u /nazwa OPP:STOWARZYSZENIE MŁODYCH WIELKOPOLAN, numer KRS: 0000055717. W części INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE CEL SZCZEGÓŁOWY 1% należy wpisać: DPS MIELŻYN / Bóg zapłać!