W dniach od 2-7 lipca 2018 roku wspaniałą ekipą Mieszkańców, Sióstr i wolontariuszy wyruszyliśmy z Mielżyna na Mazury. Naszą podróż rozpoczęliśmy od zwiedzenia Parku Etnograficznego w Olsztynku, a następnie udaliśmy się do Matki Bożej w Gietrzwałdzie, po Mszy Świętej w Sanktuarium udaliśmy się na pyszny obiadek, a następnie ruszyliśmy do Kózek na kolację do rodziców s. Benedetty. Następnie wyjechaliśmy do Orzysza - miejsca naszego zakwaterowania - do Domu Świętej Rodziny. Drugi dzień spędziliśmy w Wilnie u stóp Matki Bożej Ostrobramskiej, po nawiedzeniu obrazu Maryi, udaliśmy się wraz z przewodnikiem zwiedzać Wilno. Zobaczyliśmy rynek starego miasta, ratusz, pałac Prezydencki, Kościół Ducha Świętego oraz Kościół Świętego Piotra i Pawła. Po zwiedzaniu i zjedzeniu obiadu w restauracji Wileńskiej ruszyliśmy do Orzysza.

Dzień rozpoczeliśmy od śniadania, a następnie pojechaliśmy na basen w Mikołajkach, gdzie spędziliśmy przedpołudniowy czas. Po obiedzie i odpoczynku wyszło piękne słoneczko, dlatego ruszyliśmy na plażę w Orzyszu. Po wspólnych zabawach, pływaniu kajakami i rowerkami wodnymi udaliśmy się do domku na pyszna pizzę :). W czwartek w piękny słoneczny dzień popłynęliśmy statkiem, Przed rejsem każdy miał chwilę, aby kupić pamiątki, natomiast po rejsie była chwili odpoczynku. Wieczorem udaliśmy się na Grilla do Kózek. Mieliśmy okazje z bliska zobaczyć krowy i inne wiejskie stworzenia  Z pełnymi żołądkami i napełnieni radością wróciliśmy do Orzysza. W piątek udaliśmy się do Sanktuarium Matki Bożej w Świętej Lipce, gdzie mogliśmy wysłuchać przepięknego koncertu organowego i uczestniczyć we Mszy Świętej, po Eucharystii i zwiedzeniu okolicy udaliśmy się na obiad, następnie większa połowa grupy wybrała się na spływ kajakowy, a reszta miała okazję by wspólnie spędzić czas podczas różnych zabaw. Wieczorem wszyscy razem zjedliśmy pyszna kolację oraz złożyliśmy życzenia s. Benedetcie z okazji zbliżających się imienin. Ostatniego dnia w drodze do Mielżyna wstąpiliśmy do Olsztyna zobaczyć nasz piękny wszechświat w olsztyńskim Planetarium.

Wolontariuszki

Z całego serca dziękujemy wszystkim dobroczyńcom, dzięki którym mogłyśmy spędzić wspaniałe chwile na wakacjach! Pamiętamy o Was wszystkich w naszych modlitwach!

Fotogalerie:

Mazury 1/4

Mazury 2/4

Mazury 3/4

Mazury 4/4

1 procent

Wsparcie mieszkańców

Informacje do PIT-u /nazwa OPP:STOWARZYSZENIE MŁODYCH WIELKOPOLAN, numer KRS: 0000055717. W części INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE CEL SZCZEGÓŁOWY 1% należy wpisać: DPS MIELŻYN / Bóg zapłać!